środa, 28 października 2015

Rozdział 20 - Sekundy

-Krzyk Boga Wody!
-Hakuryū no Hōkō!
-Kusso...- Szepnęła dziewczyna i odetchnęła głęboko, korzystając z odległości powstałej między nią, a wrogiem. Szybko przeanalizowała swoje otoczenie i westchnęła. Miała szansę, ale... Cholera! Yolo! -Sting! Musimy podprowadzić je tuż koło wodospadu!- Zawołała i, nie czekając na reakcję chłopaka, ruszyła w stronę wodospadu. Woda spływająca z niego trafiała do... w sumie do nicości na przynajmniej dwadzieścia metrów w dół.
Tak jak oczekiwała, ognisty gryf pobiegł za nią, próbując przy okazji atakować. Gdy dotarła do celu, zaczęła unikać ataków. Musiała tylko poczekać na Stinga... I czekała niecałe trzy minuty. Wykorzystując chwilowe zdezorientowanie swojego przeciwnika, wywołane pojawieniem się jego brata/siotry/ojca/matki/ciotki/kij-wie-czego, prześlizgnęła się między jego łapami, prowadząc za sobą ścieżkę z wody. Linia rozdzieliła się na kilkanaście innych, tworzących siatkę pod gryfami. Lou wyszeptała parę słów i złączyła dłonie w pieczęciopodobnecoś.
-Wodne więzienie!- Powiedziała, na co woda w ułamku sekundy utworzyła klatkę i utwardziła się. Louise odetchnęła głęboko i powoli uklękła. -Sting... Zrzuć je.- Mruknęła przez zęby. Blondyn skinął i wziął wdech, przygotowując się do smoczego ryku. 
- Hakur...- Zaczął, lecz przerwał mu krzyk nieznajomej.
-Nie! Błagam...! Nie krzywdźcie ich!- Poprosiła dziewczyna, podbiegając do klatki ze stworzeniami. Lou spojrzała na brunetkę, która powoli wsunęła rękę do "wodnej celi" i pogłaskała gryfy po łbach. -Wybaczcie im. Chciały jedynie bronić swojego terenu...- Powiedziała i posłała Louise błagalne spojrzenie. Ta niepewnie anulowała zaklęcie, uwalniając tym samym stwory.
-Kim jesteś?- Zapytała po chwilowym przyglądaniu się nieznajomej.
-Ellienna.- Przedstawiła się brunetka i dygnęła odruchowo. -A wy? Znaczy... zauważyłam już, że jesteście Zabójcami, lecz... No... Imiona...- Powiedziała, lekko plącząc się w swoich słowach.
-Sting Eucliffe, Biały Smoczy Zabójca i mistrz Sabertooth.- Przedstawił się blondyn i, jakby odruchowo tuż po tym, ukłonił się lekko. Lou prychnęła pod nosem, czując delikatną zazdrość, kiedy jej towarzysz mierzył Ellie wzrokiem.
-Louise Alberona. Wodna Boska Zabójczyni.- Mruknęła, krzyżując ręce na piersi.
-Córka Nyrona? Pogromczyni Palessa?- Upewniła się Ellienna.
-Em... Owszem, córką Nyrona jestem. Ale do pogromczyni Palessa jeszcze mi daleko...- Powiedziała cicho.
-Kalipsso uprzedziła mnie o twojej wizycie. Mam cię nauczyć jak panować nad ogniem... Zgoda. Lecz... nie mam pojęcia ile zajmie nam ten trening. Dlatego blondynek musi nas opuścić.- Westchnęła Ellie, wskazując gestem głowy na Stinga.
-Nani?!
-Sting... Wybacz... Ale... Wracaj do Sabertooth.- Mruknęła Lou i stanęła przed blondynem. Ellie wycofała się, mrucząc coś o chwili prywatności.
-Ale...
-Proszę cię... Wrócę tak szybko jak będzie to możliwe. Pierwszy dowiesz się o moim powrocie.- Obiecała, widząc jego oczy, wręcz krzyczące "Nie zostawię cię na cholera-wie-ile w cholera-wie-jak-niebiezpiecznym lesie!"
-Spróbuj zapomnieć mnie powiadomić, a... Ugh.- Zagroził, łapiąc jej dłoń.
-A...? Czy ty mi grozisz, Eucliffe?- Zaśmiała się cicho i uniosła głowę, zmniejszając odległość dzielącą ich.
-Możliwe, Alberona. Ale chyba nie chcesz się o tym przekonać...- Powiedział, również zmniejszając dystans. Spojrzał Lou w oczy i westchnął cicho. -Obiecaj, że wrócisz cała. I zdrowa.- Zażądał ze stu procentową powagą w głosie, wywołując u niej dreszcze.
-Obiecuję.- Odpowiedziała cichutko, gdyż nie musiała mówić głośniej, kiedy chłopak stał jakieś 8-10 centymetrów od niej. -Obiecuję, że wrócę cała i zdrowa.- Poprawiła się, widząc przebłyski wątpliwości w jego oczach.
-Powodzenia, Lou.- Szepnął i oparł swoje czoło o jej.
-Powodzenia, Sting.- Odszepnęła i "tyknęła" swoim nosem jego.

To były sekundy.

Sekundy, w których ich wargi się złączyły.

Sekundy, które oboje chcieliby przedłużyć do minut, godzin, a nawet dni.

Sekundy, które były dla nich idealne.

5 komentarzy:

  1. Ty luju... ;-; Jak możesz ich znowu rozłączać?! Nie zgadzam się!
    Ale wyszło fajnie :3
    Boże... Te ostatnie zdania takie... awqkmwkwkwwww *q*
    Normalnie kreff z nosa...
    PISZ TAK DALEJ...
    Pozdrawiam razem z ciastkami i herbatą! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bae... Nie potrzebuję twojej zgody :* <3
      Ty mi lepiej powiedz kiedy moje Grou(Gray x Lou, okk)! :P
      Pozdrawiam i dziękuję <3

      Usuń
    2. Rozdział będzie niedługo... Tak się wkopałam, że wymyśliłam za DŁUGI oneshot... ;-; Więc wrzucę go albo w niedzielę, albo w przyszłym tygodniu. Ale znając życie i moje zirytowanie, to rozdział wejdzie dzisiaj/jutro...
      Tak więc... Nie będzie szekszóf, ale czałuszy i loffki, loffki będą...
      Biorę się do pracy!
      (Do Kaga-chan: Lubię... I robię to prawie zawsze 3:D )
      Bye~~! ♥♥♥

      Usuń
  2. I chuj! Jak zwykle druga, przez kogo? Przez Marikę-chan! Mariś musisz mi to robić ;-;
    Ale dobra rozdział (i w końcu lapcio ze słowniczkiem <3)
    Sekundy... Dlaczego nie od razu ognista scena segzów :D Gomen, ale ostatnio zaczęłam oglądać ecchi i tak jakoś wyszłam, że mnie ono zgorszyło seksualnie xD Ta...
    Kin: Zabierz mnie! ;-; Ratuj! Muszę oglądać te zboczeństwa z nią ;-;
    Shi: Dziękuj, że jednak nie zaczęłam oglądać Boku no Pico :D Tego już byś tak nie wytrzymała xD
    Kin: Na pewno nie ostatniego odcinka... Podcięła bym sobie żyły!
    Shi: Ale przyznaj, że chodzi o głównego bohatera! Nie lubisz go dlatego nic ci się nie podoba :c A dajmy na to takie segzy Rina z 'Ao no Exorcist' to byś oglądała 24/7 xD
    Kin: Nie twój zapchlony interes!
    Shi: ^^ Wiem że Rin jest piękny!
    Kin: I dlatego właśnie planujesz w chuj historii z jego udziałem?
    Shi: Yes ^^ Wszystkie by były lekkimi ecchi! :D Dużo seeeeegzóóóów! <3
    Kin: Jpdl.... -,- Spierdalam bo zaraz mnie ktoś zgwałci...
    Shi: Phi... Nie wie kto jest pikny... Ale nie ważne rozdział Shi!
    Że ta wróżka za wodospadem xD No jebłam i nie wstaje. Myślałam, że ona we wnętrzu jakiego wulkanu czy co, a tu sorry... Mieszkam w otoczeniu wody i bronie jebane gryfy xD
    Więcej nie gadam jak to mam w naturze, bo Kin mnie przejrzała xD
    Mam nadzieję, że szybko odzyskasz kompa i pojawi się nn niesamowity rozdział <3
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Umarłam <3
      ONA NIE JEST SPOD WODOSPADU, OKK :P
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Zostaw po sobie komentarz :3

Nomida zaczarowane-szablony