niedziela, 4 października 2015

Rozdział 14,5 - Gwiazda

-Jak mam go pokonać? Jak?- Zapytała szeptem blondynka, spoglądając w granatową przestrzeń rozpościerającą się nad nią. -Pomóż mi ojcze...- Poprosiła prawie bezgłośnie. Jakby w odpowiedzi, nocne niebo przecięła gwiazda.
Błękitna gwiazda.

***

-Dlaczego my? Dlaczego?- Zapytała szeptem czerwonowłosa, spoglądając w granatową przestrzeń rozpościerającą się nad nią. -Tato... Pomocy...- Poprosiła prawie bezgłośnie. Jakby w odpowiedzi, nocne niebo przecięła gwiazda.
Srebrna gwiazda.

***

-Czemu skazaliście na to właśnie mnie? Czemu?- Zapytał szeptem brunet, spoglądając w granatową przestrzeń rozpościerającą się nad nim. -Mamo... Ratuj...- Poprosił prawie bezgłośnie. Jakby w odpowiedzi, nocne niebo przecięła gwiazda.
Biała gwiazda.

***

-Gdzie oni są? Gdzie?- Zapytała szeptem niebieskowłosa, spoglądając w granatową przestrzeń rozpościerającą się nad nią. -Znajdź ich, mamo...- Poprosiła prawie bezgłośnie. Jakby w odpowiedzi, nocne niebo przecięła gwiazda.
Blado błękitna gwiazda.

___________

Rozdział(a właściwie filler) taki... mindfuck'owy :-:
Ale istotny!
Kyaaa... Jestem padnięta! Zrobiłam dzisiaj arta i rozpisałam pół fabuły do następnego opowiadania :-: Kto by pomyślał, że szykowanie wszystkiego do perfekcji może być męczące? :<
Ale powiem, że ff zapowiada się ciekawie :3

Su

5 komentarzy:

  1. A teraz zagram w zgaduj zgadulę :D
    Pierwsza na pewno była nasza mała Lou, prawda? To było raczej do przewidzenia że od niej zaczniesz.
    Druga jest Nikki, ale co aż tak złego spotkało ją u Zerefa że poprosiła o pomoc swojego ojca?
    Trzeci jak nic będzie Aren, ale nosz kurwa ta ostatnia to dla mnie zagadka. To na pewno nie Angel więc jakiego jeszcze zabójcę bogów znamy? Czyżby to Kimiko? Ale jak, kurna jak? Czy ona przypadkiem nie zginęła? A kij z tym! Za dużo rozmyślań!
    Smutno mi że rozdział jest krótki ;-; Nosz kurna tydzień w domu leżałam, a tu nikt nie raczy rozdziału wstawić! Byłam tak wynudzona że zaczęłam czytać katechizm xD Przynajmniej najprawdopodobniej zdam ten test na bierzmowanie (nie wiem po kij mi ono bo nie sądzę abym czuła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Sorry komentarz ucięło xD*
      się bliżej boga i ble, ble. Poza tym - nie wierzę że to pisze xD - wciąż jestem dzieckiem i nie wiem jaką wiarę chce wyznawać) Tak Shiru i jej problemy...
      Ale wracając. Krótko :( Ale przeżyje ;*
      Zdrówka, weny, pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Twoje zgłoszenie zostało zaakceptowane i opublikowane! Zapraszam do zgłaszania nowych rozdziałów na naszym spisie! :)

    Pozdrawiam, Mayako ze
    Spisu Fairy Tail

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ciekawe. 1 Lou, 2 Nikki, 3 Aren, 4 Kimiko. Podoba mi się, że Aren ma jakiś powód do robiena tego co robi. Weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentować czy nie? A niech będzie!
    Zapowiada się ciekawie :>

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz :3

Nomida zaczarowane-szablony