czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt od Su ♥

No to co? 
ŚWIĘTA *-*
Jeśli mam być szczera... Nie czuję tej całej... magii? Chyba tak.
Ale jako iż was kocham, życzenia muszą być! <3

Zdrowia
Szczęścia
Pomarańczy
Niech wam Sting nag... TFU! 
Lou: Su! Złe życzenia! ;-;
O chuj. No z automatu poleciałam, ok.

Zdrowia
Szczęścia
Pomyślności
Hajsu
Weny(dla autorów oczywiście)
Rozdziałów
Hajsu
StinLou
Gakki
Ulubionych paringów
Mnóóóóstwo odcinków Fairy Tail'a
Hajsu
Mang
Własnego Stinga(ewentualnie Lou, ale to już zależy od was...)
Takiego zajebiaszczego Happy'ego
Zostania Godslayer'em
Hajsu
Hajsu
I oczywiście kryształów(czyt. hajsu)

Pozdraaawiam 
Su♥
&Lou, Nikki, Esu


Ps. Daję wam dwa naaaaajsłodsze arty świata w prezencie :*





3 komentarze:

  1. Nawzajem, a z innej beczki: Co się stało z Levy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em... Jakby ci to powiedzieć...?
      Hasa sobie gdzieś po Magnolii, a narrator(aka Ja) mam ją gdzieś... Tak.

      Usuń
  2. Ja też mam życzenia (co z tego, że były pod ostatnim rozdziałem phi)
    Duuuużoo zdrówka, bo ono jest najważniejsze,
    przyjaciół- takich prawdziwych od serduszka,
    Dobrych ocen,
    Weny duuuuuuuuzio weny
    Chłopaka (frefer elołny łonczmy siem),
    Kryształów,
    Takiego Stingusia albo Natsu albo Happy 'ego albo... No tak.
    Dla Su-chan, Lou-chan, Nikki-sensei i gostka, którego nie znam aka Esu
    (Btw to są jaznie czy tulpy?)
    All of love
    Demusia i Roxy-chan

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz :3

Nomida zaczarowane-szablony