piątek, 5 lutego 2016

LBA 2 *^*

Proszę o zajrzenie na koniec notki - baaaaardzo ważne ♥

Okeeej!
Jako iż drugą nominację od Esumi-chan zobaczyłam dopiero po opublikowaniu pierwszego Liebster Awards, dlatego postanowiłam odpowiedzieć na jej pytania w osobnym poście. Dlatego... Let's get started!

Pytania od Esumi:

1. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond z zielonymi refleksami(pozostałości po niebieskich wakacjach) ^-^

2. Jak myślisz, co przyniesie ci przyszłość?
Em... Nie mam pojęcia. Mam nadzieję, że poznam kolejne wspaniałe osoby, kogoś wyjątkowego aka bratnią duszę, ukończę Godslayera oraz następne opowiadanie... Naprawdę nie mam pojęcia! :_:

3. Planujesz jeszcze jakieś opowiadanie?
Jak już wyżej wspomniałam, owszem. Przede wszystkim druga część Godslayera. Ale nie wiem czy nie skończy się na paru one-shotach z tego.
Na drugim miejscu stoi "Our Souls" o Ayame, które w sumie zaczęłam już pisać.
W moim umyśle było też parę historii z Naruto bądź Harrego Pottera, ale nie wiem co z tego wyjdzie...

4. Skąd pomysł na historię?
Cóż... Pomysł na historię wziął się tak naprawdę z dupy. Fabułę napisałam w parę dni, a Boscy Zabójcy bo.... bo zakochałam się w Zancrow'ie ♥ Któregoś dnia powstała Louise, potem Nicole. Paless jest wzorowany na mojej tulpie, a Jackie to... po prostu Jackie.

5. Ulubiona piosenka?
Um... Nie mam ulubionej. Mam do niektórych sentyment, osobne na doła i radość... Ale... Na ten moment często słucham Reol - Monster ^-^
A jeśli chodzi o piosenki w moim serduszku... All Time Low - Backseat Serenade i również All Time Low - Stay Awake ♥

6. Ktoś wie, że prowadzisz bloga?
Najlepsza przyjaciółka,  paru znajomych... A! No i babcia! Podoba jej się fakt, że robię "coś tak kreatywnego" :3

7. Masz czasem wrażenie, że ktoś jest tuż obok jak śpisz? I to nikt mile widziany.
Em... Cóż... Wszyscy mówią, że to moja chora wyobraźnia... Ale ja wiem, że to duchy! xD

8. Ulubiony film?
Uwielbiam wiele filmów, więc... może wymienię kilka. Percy Jackson, Czerwień Rubinu, Niezgodna, Ze Śmiercią Jej Do Twarzy, Konspiracja Echelon, Star Wars I-III(IV-VI są okropne, gdyż kiedyż nie lubię Luke'a :-:)

9. Zakochałaś się już?
Tego pytania bałam się najbardziej :-:'
A więc... Jestem dennie zauroczona w moim... a'la przyjacielu, ale zakochana nie jestem. Chyba...

10. Ulubiona para z książki/filmu/anime/mangi
Em... pozwólcie, że odpowiem na to pytanie... po mojemu.
Książka - Rose x Dimitri(Akademia Wampirów);
Film - Gwen x Gideon(Trylogia Czasu);
Anime - Ed x Winry(Fullmetal Alchemist: Brotherhood);
Manga - Kenpatche x Xavery (KattLett - The NOM);

Więc... No... Tak.

Dziękuję jeszcze raz Esumi za nominację :*

Nominuję:
A właściwie to nie. Będę inna i oryginalna.

KAŻDA OSOBA, która przeczytała to LBA odpowiada na moje pytania w komentarzu *^*

1. Podczas zajęć Obrony Przed Czarną Magią macie wyczarować swojego Patronusa. Jakie zwierze jest to w twoim przypadku?

2. Kraj, do którego chciałabyś/planujesz się przeprowadzić

3. Ulubiona rzecz w twoim pokoju to...?

4. Możesz zmienić swoje imię na inne, dowolne. Na jakie imię się zdecydujesz?

5. Twój ulubiony zespół/muzyk

6. Ukochany paring?

7. Włącz swój odtwarzacz muzyki na telefonie/mp3'ce czy co tam masz i napisz tu tytuły trzech losowych piosenek

8. Gdybyś miała zamienić się życiem z jedną z postaci z anime, z kim byś się zamieniła?

Okej! Więc czekam na wasze odpowiedzi ^-^

Pozdrawiam cieplutko :*

Su♥

1 komentarz:

  1. Ja przeczytałam Twoje LBA, więc jestem skazana na nie odpowiedzieć!
    1. Hmmm... Narwal XDD Nie no, tak śmieszkuje. Tak naprawdę myślę, że byłby to wilk.
    2. USA
    3. Laptop, w którym aktualnie zepsuł mi się przycisk O, ponieważ co chwile mi wypada XD
    4. Weronika mi się podoba, ale jedynie zmieniłam bym je na : Verona :3
    5. Hmmm... Trudno powiedzieć, bo nie mam takich. Lubię k-pop i rock... Skillet, Nickelback, GOT7 albo Twice, też bardzo lubię AoA :3
    6. Sądzę, że... nie mam takiego xd Bardzo dużo paringów po prostu lubię
    7. To pytanie mi się podoba :3
    - Dari ME!ME!ME! Male cover
    - Crayon Pop Bar bar bar
    - Robin Schulz Sugar
    8. Z Mei z Sukitte Ii na yo. Chciałabym wiedzieć, jakie to uczucie, gdy jakiś facet za Tobą lata i się stara.

    Miłe pytanka :3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz :3

Nomida zaczarowane-szablony