niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster Blog Award! *^*

Zanim przeczytacie LBA, chciałabym was przeprosić za brak rozdziału... Moja wena gdzieś poszła i jeszcze nie wróciła, ale obiecuję, że rozdział 31 zostanie napisany do końca tego tygodnia :*

Wybaczcie za pierwszą część posta, nie mam pojęcia czemu jest pogrubiona :/
_______________________________

Jak pewnie domyślacie się po tytule posta... Zostałam nominowana do LBA!
Chyba każdy wie o co chodzi, ale i tak przypomnę...

Odpowiadam na 11 pytań od nominującego.
Nominuję 11 blogerów.
Nie mogę nominować osoby, która nominowała mnie.
Informuję osoby nominowane.
The End.

Okej. Jestem okropna w tłumaczeniu zasad.
No to zaczynajmy!

1. Jakie jest twoje ulubione Anime?
Fairy Tail oczywiście, lecz z trudem pokonuje Fullmetal Alchemist: Brotherhood *^*

2. Chciałabyś zamieszkać w Japonii, jeżeli tak to dlaczego?
Oczywiście, że chciałabym. Japonia jest moim ulubionym krajem(no ok. egzekwo z Australią.) nie tylko ze względu na M&A. Uwielbiam tamtejszą kulturę, klimat, tradycje itd.

3. Postać z M&A, którą uwielbiasz.
Em... Otaku, którzy mnie bliżej znają, wiedzą, że jestem dennie zakochana w Laxusie oraz Kakashim. Są to moi ukochani mężowie, którzy chyba już na zawsze będą w moim serduszku ♥

4. Masz jakieś inne zainteresowania oprócz M&A?
Taniec. Kocham, uwielbiam, mogę tańczyć cały dzień.
Poza tańcem jeszcze rysuję i robię za domowego cukiernika.

5. Co byś zrobiła gdybyś mogła na jeden dzień pojawić się w jakimś anime? Co to by było za anime?
Etto... Chciałabym pojawić się w Fairy Tail. W ciągu tego dnia poszłabym na misję z Natsu(rozpierdol of kors), zamordowałabym Lisannę, wyzwała Canę na pojedynek w piciu i minutę przed powrotem pocałowałabym Laxusa. No. To tak w skrócie...

6. Kto by wygrał, Sakura z "Naruto" czy Erza z "Fairy Tail"? Podaj uzasadnienie swojego wyboru.
Duh, wygrałaby Erza. Przede wszystkim dlatego, że nie lubię Sakurw... Sakury. Tak. Sakury.

7. Którego paringu i z jakiego powodu nie cierpisz?
SasuSaku. Definitywnie.
Jak już wyżej pisałam, nie lubię Sakury. Jej sposób bycia, życia... Ugh.

8. Masz jakieś ulubione anime?
Jak już w pytaniu pierwszym pisałam, Fairy Tail, FMAB, Naruto, Noragami i mój ukochany Log Horizon ♥

9. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z M&A?
O cholera... Liczy się oglądanie Naruto za gówniarza? Chyba nie...
No to... Konkretnie anime zaczęłam oglądać jakieś trzy lata temu, gdy powróciłam do Fullmetal Alchemist'a. Wcześniej(4/5 lat temu) oglądałam go, nawet nie wiedząc czym jest anime. Po obejrzeniu obu Fullmetal'i, dorwałam się do Fairy Tail'a, następnie Naruto. I jakoś to poleciało...

10. Jaką chciałabyś moc? I jaka ona by była?
Proszę nie spodziewać się, że odpowiem "Wodny Boski Zabójca". To, że główna bohaterka mojego opowiadania posiada moc właśnie taką, to jedno. To, że Lou jest moim przeciwieństwem, to drugie.
Waham się pomiędzy "Boski Zabójca Żelaza", a "Boski Zabójca Błyskawicy". Od kiedy w Fairy Tail'u pojawił się Zancrow uwielbiam wychowanków bogów i to właśnie taką moc bym chciała ^-^

Baaaaardzo dziękuję Nanali za nominację :*

Nominuję:

Kagayaki Shiruba
Marika
Shi Enjeru
Izuna Nasao
Reiko

Pytania ode mnie:

1. Co nakłoniło cię do pisania?
2. Twoje ulubione anime?
3. Czy masz słabość do którejś postaci męskiej? Do której?
4. Z jaką postacią z anime/mangi/serialu/filmu/książki najbardziej się utożsamiasz?
5. Wyobraź sobie, że dołączasz do Fairy Tail. Gdzie i jakiego koloru byłby twój znak gildii?
6. Masz jakiś talent?
7. Byłaś kiedyś zakochana?(nie. pizza się nie liczy.)
8. Gofry vs Naleśniki?
9. W którym anime chciałabyś żyć?
10. Dostajesz możliwość urzeczywistnienia jednego paringu. Który wybierasz?
11. Masz jakieś gadżety związane z M&A?

+12(BonusoweBoMogę). Pochwal się zdjęciem swoich WSZYSTKICH mang *^*

Okej!
Jeszcze raz dziękuję Nanali i pozdrawiam <3

Su♥

2 komentarze:

  1. O nie! Kolejna nominacja! No cóż, muszę sobie z tym jakoś poradzić! Dzięki wielkie za nominacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż zrobione :D dawno w takie coś się nie bawiłam więc się zdziwiłam ^^ nie widziałam wcześniej twojego bloga więc.. biorę się za czytanie :D!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz :3

Nomida zaczarowane-szablony