niedziela, 21 sierpnia 2016

Rok bloga i Godslayer na Wattpadzie! [ważne bardzo, bardzo, bardzo]

*Werble*

OTO JEST.
WRESZCIE.

Jashinie xD
Jak mi nie chciało się tego publikować ._.
Ale jest...!

Póki co tylko prolog... ale jest! :-:
Wielkie podziękowania dla Mari-chan, która również zawitała na wattpadzie, dzięki czemu nie jestem tam samotna ♥ Zapraszam do niej serdecznie, bo pisze świetne opowiadanie o swojej oc, Lou <3

Także... No...
Rozdziały będą pojawiały się(mam nadzieję, że...) systematycznie. Poprawiam w nich wszelkie literówki i w miarę chęci interpunkcję.
Szczerze? Miałam ochotę napisać pierwsze rozdziały na nowo, ale stwierdziłam, że jest to świetny pokaz tego, jak w ciągu roku mogą poprawić się umiejętności, zmienić styl itd.
Bo tak...!

Godslayer ma już rok *ociera łezkę*
Dlatego dziękuję wam bardzo, bardzo, bardzo <3
Za te wszystkie wyświetlenia(ponad 12 tysięcy *^*), komentarze i wieeeeelką motywację do robienia tego, co robię ♥
Jesteście wspaniali i prawie ryczę na samą myśl o tym ile pisanie Godslayer'a mi dało <3
 Dziękuję wam także za to, że pomimo przerw między rozdziałami nadal mam tych kilkunastu czytelników, którzy znaczą dla mnie czasem więcej niż rodzina...

Staph Su. Bo zaczniesz płakać. Staph.

Dziękuję jeszcze raz i zapraszam do Godslayer'a na wattpadzie :*

Su♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie komentarz :3

Nomida zaczarowane-szablony